رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هواداران رئال مادرید قرار است فردا با پوشیدن پیراهن سفید این تیم و حضور در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو قهرمانی این تیم در لالیگا را جشن بگیرند

Real Madrid bus at Plaza Cibeles
 

- دیدار فردای رئال مادرید با رئال مایوركا، نخستین بازی آنها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پس از مسجل شدن قهرمانی شان در لالیگا خواهد بود.

ایكر كاسیاس، سرخیو راموس و كریستیانو رونالدو به نمایندگی از باشگاه رئال مادرید از هواداران خواسته اند در سانتیاگو برنابئو حضور یابند ، پیراهن های سفید رئال را بپوشند و سی و دومین قهرمانی این تیم را جشن بگیرند.

باشگاه رئال مادرید كه از نحوه برگزاری جشن قهرمانی این تیم در میدان سیبلس در مركز شهر بسیار راضی است قصد دارد جشن برنابئو را هم به برنامه های خود اضافه كند.

در صورتی كه رئال مادرید در دیدار فردا مقابل مایوركا پیروز شود نخستین تیم اسپانیایی خواهد بود كه با 100 امتیاز به قهرمانی در لالیگا می رسد.

در سایت باشگاه رئال مادرید به نقل از كاسیاس، راموس و رونالدو خطاب به هواداران تیم آمده است: لحظاتی فراموش نشدنی با شما در این سال داشتیم و می خواهیم روز یكشنبه هم در میان شما باشیم. قهرمانی متعلق به رئال مادرید است و می خواهیم در برنابئوی سفید پوش جشن قهرمانی بگیریم. در این روز پیراهن سفید تیم را بپوشید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 23 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 15:37 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید